top of page

PARDUOTUVĖS SĄLYGOS

APMOKĖJIMAS

Atsiskaityti už interneto parduotuvėje www.onething.lt įsigytas prekes galite:

  • kreditinėmis kortelėmis;

  • ONE THING e-kuponais;

  • ONE THING dovanų kortelėmis*;

​*Svarbu! Visą DOUGLAS dovanų kortelės ir DOUGLAS e-kupono sumą būtina išnaudoti vieno apsipirkimo metu.

Neapmokėtas ar nepatvirtintas užsakymas po 3 dienų yra pašalinamas iš sistemos.

PRISTATYMAS

NEMOKAMAS PRISTATYMAS! Minimali prekių krepšelio suma - 30 Eur.

GRĄŽINIMAS

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);

  • grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.

 

Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte užpildyti prašymą grąžinti prekę:

  • Prisijunkite prie savo paskyros (jei pirkote neprisijungę, norėdami užpildyti grąžinimo formą, prisijunkite tuo pačiu el. paštu, kurį naudojote pirkdami prekę);

  • Užpildykite komunikacijos lauką su užsakymo numeriu ir riežastimi prekių grąžinimui.

Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, Pirkėjui grąžinimo išlaidos nekompensuojamos ir negrąžinamos.

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 5 d.d.pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į sąskaitą, kuri buvo nurodyta grąžinimo formoje).

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

bottom of page